Ir al contenido principal

O noso SúperPacífico deu moito de sí

#SúperPacífico en acción. Todo o que facemos, tentamos que sexa produtivo para o noso alumnado. É por iso polo que non queremos que sexa un mural sen máis. A continuación, presentámosvos a cada un dos seus elementos:

Foto 1. O obxectivo final deste mural é que o noso SúperPacífico consiga chegar ao final da pantalla e atrapar á bandeira da paz ☮️, conformada por moitas bandeiras de países e que reivindican a paz e unión entre países.

Foto 2. Os champiñóns 🍄 equivalen á #PersonaVitamina que cada alumno/para pode ter. É unha mostra de que, para que o SúperPacífico avance, débese servir de todas estas persoas, sen exclusión. Así, o alumnado reflexiona sobre o quen. Ademais, estes champiñóns conteñen persoas que lles poden axudar a que executen o que reivindican ou perseguen coa bandeira.

Foto 3. Son as #SúperAcciones; debido a que a SuperMario estas accións sérvenlle para crecer, estas equivalen a accións (verbos) en positivo e que nos servirán para mellorar como persoas 🟨.

Foto 4. As #PlantasPiraña son as que atrapan o negativo, o que o alumnado desexa eliminalo; todo vinculado ao social 💥.

Foto 5. As #FloresFuego, no xogo orixinal, axúdanlle ao protagonista para ter superpoderes; neste caso, as nenas e nenos, deixan claro os que quererían ter 🌷.

Foto 6. As moedas 🪙 son o #UnPuntoPara e responden á pregunta de “A quen lle darías un punto? Un punto para…”. O alumno/para expresa a que ou a quen lle daría un punto e o porqué daríallo. É algo social.

Foto 7. Os bloques os substituimos polas #BanderasPacificadoras e nelas, cada nena/o expón algo que queren reivindicar e o seu porqué. En futuras publicacións, ensinarémosvolas todas sendo minuciosos 🏳️.

Foto 8. É un total das partes.

👏🏾 Lembra en visitar o noso muro para ver máis publicacións asociadas. #Comparte se che gusta 😊

Que che parece? ✨










Comentarios

Entradas populares de este blog

Reto mensual cumprido con éxito: Música e Samaín

 🎃 Nestes #AiresDeOutono, chegaron ao #OAM máis dun cento de traballiños para cumprirmos co reto mensual do mes de outubro. 👉🏽 Consistía en que ou alumnado, de xeito voluntario, fixera “algo” que relacionase a música co Samaín. E saíron cousas increiblemente marabillosas 🦇. 🧡 Non só estase a facer unha exposición con todo, senón que estamos traballando en cada clase diversos contidos curriculares: as familias dous instrumentos, a altura, ou pulso e ou ritmo, así como outros contidos vinculados á nosa cultura. ✨ Grazas ao alumnado e ás familias por cumprir coa petición máis terrorífica. Continuemos 🥰. Todo nace do reto que nos propuxo a @orquestaacordes a comezos de mes. Grazas! Cal será ou seguinte reto? Ver esta publicación en Instagram Una publicación compartida de ProfeJesu | AulaInvertida (@aulainvertidadejesus)  

Un nuevo recurso para ANEAE: las rutinas

#RecursoANEAE | Aprovechamos el sábado para presentaros el recurso que ayer os adelantábamos; se trata de una especie de #libreta en la que se le marcarán las #rutinas a mucho de nuestro alumnado NEAE. 👉🏽 Nos permite antecederle el conjunto de actividades que se realizarán en clase de #música y casi antes de que comience la sesión. La intención es que hagan esta rutina con alguno de sus compañeros/as. 💛 Todas y todos sabemos de la importancia que es transmitirles la organización de lo que se hará a los/as discentes con estas características. La idea inicial es de la maravillosa @vitamina.musical y que, con todo el afecto, la adaptamos a nuestras necesidades y lengua. Gracias, siempre ✨.

A preparación da clase é do máis importante

 ✈️ Os primeiros voos xa chegaron ao #OAM. Semana de intensidade, de noticias e novidades; de organización e de situarse; de observar a nitidez ao lonxe.  Habemos de recoñecer que sempre intentamos poñer a clase ao noso gusto, e é por iso polo que nos dá traballo; en ocasións, sempre reflexionamos acerca do dito de "Deixa a clase tal e como che gustaría atopala". Comezamos a voar!