#SúperPacífico en acción. Todo o que facemos, tentamos que sexa produtivo para o noso alumnado. É por iso polo que non queremos que sexa un mural sen máis. A continuación, presentámosvos a cada un dos seus elementos:
Foto 1. O obxectivo final deste mural é que o noso SúperPacífico consiga chegar ao final da pantalla e atrapar á bandeira da paz ☮️, conformada por moitas bandeiras de países e que reivindican a paz e unión entre países.
Foto 2. Os champiñóns 🍄 equivalen á #PersonaVitamina que cada alumno/para pode ter. É unha mostra de que, para que o SúperPacífico avance, débese servir de todas estas persoas, sen exclusión. Así, o alumnado reflexiona sobre o quen. Ademais, estes champiñóns conteñen persoas que lles poden axudar a que executen o que reivindican ou perseguen coa bandeira.
Foto 3. Son as #SúperAcciones; debido a que a SuperMario estas accións sérvenlle para crecer, estas equivalen a accións (verbos) en positivo e que nos servirán para mellorar como persoas 🟨.
Foto 4. As #PlantasPiraña son as que atrapan o negativo, o que o alumnado desexa eliminalo; todo vinculado ao social 💥.
Foto 5. As #FloresFuego, no xogo orixinal, axúdanlle ao protagonista para ter superpoderes; neste caso, as nenas e nenos, deixan claro os que quererían ter 🌷.
Foto 6. As moedas 🪙 son o #UnPuntoPara e responden á pregunta de “A quen lle darías un punto? Un punto para…”. O alumno/para expresa a que ou a quen lle daría un punto e o porqué daríallo. É algo social.
Foto 7. Os bloques os substituimos polas #BanderasPacificadoras e nelas, cada nena/o expón algo que queren reivindicar e o seu porqué. En futuras publicacións, ensinarémosvolas todas sendo minuciosos 🏳️.
Foto 8. É un total das partes.
👏🏾 Lembra en visitar o noso muro para ver máis publicacións asociadas. #Comparte se che gusta 😊
Que che parece? ✨
Comentarios
Publicar un comentario